sjukskriven...

Det tar sej med mitt jetlag, lyckas sova längre varje morgon =) Gick min vanliga runda med Falcon i morse och lyckades trampa i någon grop så att det small till i ryggen. Väl hemma var det bara att hoppa sej in i duschen för att bege sej till sjukgymnasten denna fredag den 5 februari. Gud så tiden bara flyger iväg...

Sjukgymnastens utlåtande var i alla fall att han med 95 procents säkerhet kunde fastställa att det är ett diskbråck jag har i ryggen. Han tyckte heller inte att jag var i något tillstånd att jobba/vara arbetssökande och ville att jag skulle höra av mej till min läkare för att sjukskriva mej. Sagt och gjort, från och med idag är jag sjukskriven till den sista februari.



Känns helt befängt att "jag" är sjukskriven, unga människan...
Jag känner mej verkligen inte sjuk på minsta lilla vis trots att jag knappt kan gå, stå eller sitta. Däremot skulle jag väl kunna jämföra mej själv med en 85 åring? =)

Nu är det bara vänta på kallelse för att röntga ryggen, så att det blir fastställt. Om dom gör något får framtiden visa, men fram tills dess minst tre besök i veckan hos sjukgymnast, så är jag på benen lagom tills korvgrillningssäsongen och slipper operation =) Det är både min och sjukgymnastens ambition i alla fall =)

Har sedan jag kom hem befunnit mej i ryggläge men nu ska jag försöka ta tag i dagens sysslor =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0