transformation 2...

Från och med starten av min blogg har jag haft ett projekt, att fräscha upp vårt sovrum och dess inredning. Det känns som att det har tagit en evighet men det är sånt man få ta. Såhär såg det i alla fall ut tidigare...




Idag kom nya vita tapeter upp på väggen och jag känner mej riktigt nöjd med resultatet måste jag säga =) Alla smådetaljer har givetvis inte hunnit komma upp än men såhär blev det...




nytt överkast från Hemtex...


ny lampa från Hemtex...

Jag har som sagt ytterligare planer till sovrummet, dels så är väggarna alldeles kala nu och så vill vi ju inte ha det och dels så vill jag få in en accentfärg för att liva upp det hela =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad fiiint det blev!

om det känns bra för dig tycker jag absolut att du ska se honom som morfar! det kommer han bli jättestolt över!

pappas fru kallar vi mormor men jag vet ju inte hur det blir när han blir större och undrar varför det finns två mormor, för den riktiga mormorn kommer han nog träffa om somrarna.



kram!

2010-02-10 @ 14:13:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0