bitter?

Min rygg har bara blivit sämre och sämre, och min oro för Thailandsresan är verkligen stor nu. Fattar inte hur jag ska klara av flygresan eller att traska omkring över huvud taget där borta. Mitt förtroende för läkare är inte det bästa sen några år tillbaka, men efter lite påtryckningar under middagen igår så lovade jag både min mor och min sambo att jag skulle ringa idag. I telefonen säger sköterskan att det inte finns några tider under dagen och inte resten av veckan heller som jag förstod det, endast akuta tider. Trots att jag knappt kan promenera eller stå utan måste ligga dagarna i ända så bedöms inte mitt ärende akut eftersom att jag inte har andningssvårigheter...*suck*. Den fina svenska sjukvården, vad skulle vi göra utan den?

Nåja, får väl testa imorgon också?


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0