bra start på dagen...

Nu är tid till tant doktor bokad för dagen och tid till kiropraktor bokad för morgondagen. Hoppas verkligen att det ska lösa sej nu *håller tummar och tår*

Fick gjort allt jag hade planerat under gårdagen förutom solandet, men det tar vi idag när jag varit till doktorn =)

Har vaknat i bra tid denna morgon, redan halv åtta sköt jag upp ur sängen för att kunna bli återuppringd så fort som möjligt av vårdcentralen. Nu väntar frukost och sen en kortare promenad med bjärv =)


/Björken

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej tjejen!



sv: jag tror nog att det skulle vara gott med paprika & chili i stället för saffran & tomat.



Krya på dig!

2010-01-13 @ 10:58:45
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0