planering för veckan...

Dagen har gått i städandets tecken. Julen är slut för denna gång och allt är fint nedpackat i kartongerna på nytt =) Nu saknas bara lite smågrejjer för att uppfylla min vision för detta 2010. Men det får bli efter vår tripp. Måste dock fixa nya blommor till köket och sovrummet så det blir en bra utflykt för morgondagen. Ska även köpa med mej en bukett med vita tulpaner...

Bild: Google (EuroFlorist)

Min plan för veckan som kommer bli i alla fall att måla färdigt möblerna som jag inte hann med innan julstöket (det blev ju att jag började måla lite annat också) samt att hämta ut tapeterna för sovrummen. Jag har bestämt mej för för att det blir vita tapeter. En bra grund är A och O, och inte bara enligt mej men också enligt sköna hems senaste nummer =) Sen kan jag låta kreativiteten flöda =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0