12 januari...

Dagen började som sagt inte på bästa möjliga vis men det blir vad man gör det till som man brukar säga. Idag hade jag och Falcon den bästa promenaden någonsin. Han var så himla duktig och lydde sin matte till 95procent =)



Men nu är det bäst att sätta igång med dagen så att jag hinner med det jag satt upp för denna tisdag 12 januari...

Brödet
som jag skulle baka igår står just nu på jäsning, när det är klart bär det av en sväng in till stan för att köpa lite småsaker till vår lilla resa och växla lite pengar om jag inte bestämmer mej för att göra det på Arlanda. Var på H&M igår och köpte upp ungefär två tredjedelar av det presentkort jag fick i julklapp, men dom hade inte allt där jag var. Passar ju utmärkt att jag ska in till stan idag, där brukar dom ha det mesta =)
Måste även ta mej ett besök på apoteket, skavsårplåster Compeed och värktabletter är ett måste när man är utomlands. Får se om jag tar mej tid att titta in i mina andra favoritbutiker också =)

I dessa dagar är det tentaperiod vid LTU, så när R har pluggat färdigt för idag ska vi ta oss en promenad för att sola våra alltför vita kroppar, trots alla skriverier om hudcancer. Men frågan är ju vad man INTE kan få cancer av nu för tiden?


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0