imorgon bär det iväg...

Idag står inte speciellt mycket att göra på listan. Men när R har skrivit sin tenta åker vi iväg för att ta oss twinrixspruta nummer två, sen bär det iväg till svärmor och svärfar för att lämna våran mysvovve där under vår lilla tripp. Idag stryker jag solningen från programmet, fick nog lite för mycket av det goda under gårdagen...R likställde mitt ansikte med en kräfta igår =)

När vi väl kommer hem ska vi färdigställa packningen, vilket innebär att jag kommer måsta rensa en hel del i min del av packningen =)

Imorgon bär det av till huvudstaden för en natt och sen sätter vi oss på flyget tidigt på söndagmorgon till Thailand, inte alls länge kvar nu *pirr pirr*


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0