mp3-spelare...

Ibland önskar jag att man bara kunde välja mellan A eller B. Livet vore mycket enklare då =)


MP3-spelare från Clas Ohlson, 499:-




Apple Ipod från Elgiganten, 548 :-



Apple Ipod från Elgiganten, 1337:-


Förra veckan började vi fundera på ifall vi skulle köpa en mp3-spelare att ha med oss på vår resa, så att man kan tanka in både ljudböcker och musik. Vi var in på Clase förra veckan och hittade en lite billigare mp3-spelare, fördelen med den spelaren var att det fanns uttag för dubbla hörlurar så vi båda kan skärma av omgivningen både på planet och väl framme i Thailand. Sen så finns ju givetvis dessa Ipod, frågan är dock om det är värt att lägga ner en tusenlapp extra eller om det faktiskt duger med den från Clase? Frågan är om vi använder den över huvud taget när vi kommer hem eftersom att vi båda använder mobilerna som mp3-spelare här hemma...


/Björken


Kommentarer
Postat av: sandra ♥

Hejhej

vad gör du idag :) ?

2010-01-09 @ 14:31:28
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

jag hade valt den sista

2010-01-09 @ 15:35:17
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Aha, då förstår jag =)



Praktiskt är det allt.

2010-01-09 @ 16:14:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Tea.

Hej, jag tänkte bara fråga vad det är för märke på mp3:n? :)

2011-08-25 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0