nedräkningen har börjat...

Om exakt en vecka så är vi där. Vi tar nog förmodligen igen oss lite efter en lång natt med flyg, transfer och övrigt fixande. Vi åker ner till Stockholm redan på lördag förmiddag eftersom att flygen inte passar ihop annars.

Jag har i alla fall två saker står högst upp på min lista när vi kommer dit..

#1 - Vaxa benen =)
#2 - Fotvård

Jag har valt att varken gå på fotvårdsbehandling eller att vaxa benen här hemma innan resan eftersom att det är så pass mycket billigare när man är där borta =)


Bild: Google

Igår satte jag mej ner och funderade på vad vi måste hinna med i veckan. Har rredan kunnat bocka av två punkter på listan, men mycket mer återstår. Måste säga att det just nu är ganska skönt att jag inte har något jobb denna vecka, men när jag kommer hem för erbjudandena gärna strömma in =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg en sväng och handla...


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0