nya tapeter på gång...

Planen för dagen var att sola och att hämta ut tapeter. Vid ettiden knatade jag in till centrum för att hälsa på tant doktorn. Efteråt gick jag och beställde de tapeter vi ska ha i de båda sovrummen. När jag senare träffade R på skolan kom vi överens att vi ska använda sista delen av tapetfonden till att låta målare tapetsera hemma hos oss. R och jag har väl kommit överens om att tålamod till tapetsering är en av R:s sämre sidor =) Därför blir det att knata tillbaka till bostadsföretaget imorgon för att lämna in en beställning för att slippa tapetsera själva.

Både i solariet -som för övrigt har blivit svindyrt- och på promenaden hem slog tanken mej mer än en gång att vi skulle låta dom tapetsera när vi ändå är borta, men det är nog bäst om man håller ett öga på gubbarna...så tapetseringen får ske den vecka vi kommer hem eller när dom har tid, känner inte till hur lång väntetid det är men det återstår att se =) Det blir i alla fall vitt i båda rum så kan jag piffa med kuddar och annat smått och gott =) Jag vill ha luft och ljus denna vår och sommar...


Bild: Sköna Hem

Det ska bli så himla skönt när jag kan känna att jag trivs i lägenheten och inte bara vill stänga dörrarna överallt...det artar sej med andra ord =)

Bäst att ta tag i diskberget nu så jag slipper stressa imorgon...den här björkens liv är så händelserikt så =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0