planering...

Dagarna fortsätter att gå i efterforskningens tecken. Idag bokade jag hotell för övernattning på Arlanda mellan 16 och 17 januari. Tyvärr så fick vi inte tag på ett rum för två personer så vi fick väl säkert betala överpris, men då kan vi verkligen bre ut oss i sängarna =)

Jag tror att jag kommit på vart vi kommer att befinna oss största delen av tiden när vi är i Thailand och det är i Ao Nang/Railay Beach. Jag hittade en jättebra karta idag via webben som visar både hotell, sevärdheter, "färjetrafik" och lite annat smått och gott så det kändes som att ytterligare en bit föll på plats i min planering.



Och på tal om planering började jag skriva på en liten lista om vad jag (och R) ska ha med oss på vår resa. Men som vanligt tar man väl med sej alldeles för mycket, men det blir ju ändå några dagar som vi kommer att vara borta =) Fick även fram lite information om hur till exempel hur mycket det kostar att hyra en longtailbåt för en dag och lite annat... 

Ville helst åka igår men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!


/Björken

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej tjejen!

Är in på bloggen dagligen. Hoppas att ni får det fantastiskt där borta =)



Kramar

2010-01-03 @ 20:56:10
Postat av: Linnéa

ja hallå där, är du också luleåbo?

ska ni åka till thailand, vad härligt! Jag har varit i Riley och Ao Nang. Det är otroligt fint i Krabiområdet. Ao Nang är ju lite som en stad och har väl kanske inte det därn jättemysiga strandlivet. Perfekt dock om man varit ute på en ö i två månader och vill ha lite civilisation :) Riley däremot är ju jättefint! Där finns det ju (som du kanske vet) två stränder, en lite dyrare (och finare) och en billigare. Jag har bott på båda två men man kan ju bo på den billigare och bada på den finare ;)

2010-01-04 @ 20:51:06
URL: http://lejas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0