rensning...

Förmiddagen har åter igen gått till att surfa runt för att göra vår semester till den bästa möjliga vilket alltid är mitt mål med resor. Jag vill hinna uppleva så mycket som möjligt när jag är och reser men det får dock inte gå till överdrift så att man är trött när man kommer hem =)

Eftermiddagen å andra sidan har bestått i att rensa ut i min garderob. Senast jag rensade i R:s garderob rensade jag bort lite väl mycket så när R behövde något fanns det inte kvar =) Då var det någon som var kritisk. Så därför får han sköta det där själv!

På sängen i vårt gästrum ligger det ett berg av kläder från rensningen nu. Hade verkligen behövat en sopsäck så jag hade kunnat bli av med allt direkt. Får ta och köpa med mej det hem imorgon när jag ändå ska iväg för att fylla på lite grann i kylen. Härnäst ska jag ta tag i badrummet, förstår inte varför man sparar på all möjlig skit...

Kanske The Break-Up är något att bänka sej framför senare?




/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0