skidor för hela slanten...

Har tidigare varit ut på promenad med "bjärven". Helt ofattbart att temperaturen kan stiga med dryga 20 grader på bara några få timmar. Igår bylsade jag på mej täckisar och skoterskor för att inte förfrysa mina tår ytterligare, idag tog jag bara på överdragsbyxor på vår lilla promenad. Skulle jag få bestämma själv skulle temperaturen ligga på mellan 2 minus och 10 minus resten av vintern. Optimalt på alla sätt och vis =)

Nu sitter jag i alla fall bänkad framför Tv:n. Hur ska jag hinna med något när det är skidor hela dagen. Tour de Ski börjar på en liten stund så jag får väl ta och utnyttja tiden maximalt =)

Längtar tills jag, R och Falcon kan vara ute på isen och åka skidor, kunna stanna till, göra upp en eld och äta smörgås, dricka varm choklad och grilla korv =)



Hoppas att er dag blir bra!


/Björken

Kommentarer
Postat av: JenU

Sv; tack tack =)

Allt bra med dej idag?

2010-01-10 @ 12:34:16
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0