som ett virrvarv....

Springer runt här hemma och är lite smått förvirrad. Jag har nog packat upp och packat om tre gånger hittills. Går igenom mina listor om och om igen, funderar på om det är något jag glömt och så vidare. Tidigare idag var vi i alla fall iväg och tog vår andra twinrixspruta, så den kan vi bocka av från min lista. Men man brukar väl säga att så länge man har biljetter, pass och pengar med sej så löser sej resten =)

Nu är i alla fall magen mätt efter en hemmagjord pizza med pepparsalami och paprika. Snart blir det att åka och lämna Falcon. Det känns lite konstigt att lämna honom i två veckor. Han är ju vår lilla bebis, men han kommer nog ha det himla bra i ett stort hus med sin gammelhusse och gammelmatte.

Har packat ned massa godsaker till honom. Sen vet jag att gammelhusse tycker om att åka skidor, så sele med tillbehör är också nedpackade.

Det är i alla fall mycket att tänka på nu...men som vi har längtat. Vi spenderar sällan pengar på oss själva och har verkligen inte gjort annat än att "snåla" i fem år, så den här resan är vi tametusan värda!

Imorgon klockan 11:20 går planet från Luleå till Stocholm och då tar vår lilla resa sin början. Vi får väl se om det blir några korta inlägg när vi är där borta. Vi har bestämt att inte ta med oss någon dator, dom får vi ändå nog av när vi är hemma. Så det här kan minsann vara sista inlägget innan avfärd.

Hoppas alla läsare hänger kvar när vi kommer hem den 1 februari! Då blir det förhoppningsvis massvis med härliga bilder =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0