tummen upp...

Har precis kommit tillbaka efter mitt besök hos tant doktor. För en gång skull så fick jag en bra läkare, tror jag. Efter någon minuts undersökning tog läkaren beslutet att spruta in kortison i ländryggen på mej. Frågade henne vad kortisonet har för effekt men svaret var mycket diffust. Kortisonet verkar tydligen olika på olika människor, men hon sa att hon ville ge mej det för att hon trodde att jag kunde ha en inflammation i ryggen så jag hoppas verkligen att det blir bra nu.

Hon skrev även ut starkare värktabletter och muskelavslappnande åt mej så nu ska jag väl inte behöva oroa mej för flygresan. Kvarstår mina problem sen skulle jag ta kontakt med henne.

Fick mej ett gratis besök till kiropraktikern imorgon eftersom att jag fått sånna himla besvär, så nu kommer jag vara redo för bergsklättringen till tigertemplet =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0