vårt vrålåk...

Igår trotsade jag och R kylan och körde hemåt för att gratulera R:s bror och fru eftersom att de fyllt år här i dagarna...

Vad menar jag då med att trotsa kylan i bilen, jo, vi sålde ju vår förra "fungerande" bil i höstas eftersom att vi skulle köpa oss en XC70, som det nu är bestämt. Det där köpet dröjer dock, varför vet jag egentligen inte! För att inte vara utan bil så köpte vi ett riktigt vrålåk, en gammelsaab.

Måste säga att den har fungerat riktigt bra men för 3500 kr får man ju inte en tipptoppbil direkt =) Hursomhelst har vi under julhelgen upptäckt att värmen inte fungerar, dvs. det blåser varmluft på R som alltid kör och kalluft på mej som sitter på passagerarsidan. Men jag överlever =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0