vecka 1...

Idag var planen att jag och R skulle göra ett försök till att stiga upp "tidigare". Det gick väl inte riktigt som vi tänkt oss. Hur kan man möjligen stiga upp när det är så gossigt och varmt under täcket? =)

När vi väl hade tagit oss upp traskade R iväg till skolan en sväng för att lämna tillbaka en av mina böcker och för att låna en åt sej själv medan jag tog mej ut på en liten promenad med Falcon. Nu har vi i alla fall precis kommit hem efter att ha varit in en sväng till stan för att vaccinera R mot svininfluensan. Tanken var att jag skulle stanna i stan eftersom att han inte var så sugen att haka på mej men glömmer man VISA-kortet är det liksom kört =)

Vi fick oss i alla fall en ny almanacka och ny pärm till detta årets räkningar. Vi var även och tittade på lite MP3 spelare, eftersom att vi sklle vilja ha med oss lite ljudböcker när vi åker till Thailand. Men vi får se om det blir något sådant köp. På vägen hem svängde vi förbi ICA Kvantum och handlade lite. En tidning och en liten godispåse fick följa med mej hem trots att det är måndag och allt =)



Nu ska jag drömma mej bort i 2010 år trender =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0