beviljad semester...


Perfekt sysselsättning för en helg vore en tripp till Barcelona...


en tripp till Prag skulle inte heller vara helt fel...


...eller varför inte en weekend till den svenska huvudstaden?


Nu är min semester äntligen beviljad med förbehåll för en eventuell ändring beroende på om jag börjar jobba måndagen den 30 augusti eller onsdagen den 1 september på skatten i Umeå. Det blir förvisso en sen semester men augusti kan också vara riktigt fin och varm den med =) Jag har alltså tre veckor att se fram emot och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på eftersom att R börjar jobba den 2 augusti.

Eftersom att det inte blev en semester tillsammans detta år kanske vi kan unna oss en weekend eller två av vad som är kvar av 2010? Skulle ju passa ypperligt om vi skulle kunna åka någonstans en av helgerna i augusti?? Får slipa på övertalningen lite =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0