flyttdag...


En flytt på nästan 30 mil söderut väntar idag...



Så är de stora dagen kommen och allt är äntligen packat. Blev ett hårt pass med packande och röjande igår efter att ha jobbat övertid på jobbet, men nu är det färdigt i alla fall och när jag kommer hem från jobbet idag kommer lägenheten gapa helt tom förutom i rummet där jag ska vistas nästa vecka innan jag får semester. Bara fem dagar kvar att stiga upp nu =)

Blir en kort dag i alla fall denna fredag. Har knappt hunnit tänka på vilken dag det är, men det är ju helg =) Direkt jag kommer hem ska jag bara snabbstäda och sedan packa in mej, Falon och det sista i bilen och sedan väntar en tre timmars biltur söderut *jobbigt*

Nåja, nu är det bara att lägga allt som har med flyttning åt sidan och ta tag i några timmars arbete...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0