härliga sommar...


Träd i full blom utanför jobbet tidigare i sommar. Det doftar verkligen
underbart inne i skogen där jag cyklar på väg till jobbet varje dag =)

Har spanat in min nya cykelväg till jobbet och jag kan inte säga annat
än att jag är nöjd över att få cykla längs älven varje dag =)



Här på sidan händer det inte speciellt mycket, men jag tänkte bara meddela att jag lever. Jag jobbar och packar flyttkartoger om vart annat och hoppas verkligen att allt rymms på släpet vi hyrt till helgen, men jag är optimistisk =) Vi har gjort en del planer inför helgen förutom flytten och jag längtar verkligen för den här veckan har gått så där segt som självaste julafton gick när man var liten...

Tror minsann att det får bli en promenad med Falcon senare för att hinna njuta lite av en härlig sommarkväll...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0