i´ve found it...


Håller helt och hållet med Marilyn Monroe om att
"diamonds are a girls best friend"....


Nu har jag snart gått i tre månader utan förlovningsring och jag känner mej verkligen exposed som en viss Maria Montazami skulle säga. Men nu har jag äntligen hittat en kombination av ringar som jag verkligen tror eller rättare sagt vet att jag kommer trivas med. Min förlovningsring kommer bli en alliansring i vitt guld med sju stycken diamanter. Helt i min smak =) Kan verkligen inte sluta tänka på när den äntligen kommer att pryda mitt ringfinger =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Katja

ooh, vilken tjusig ring :-)

jag har tvärtom, en sten på förlovningsringen och sju på vigselringen. Känner mig nästan lite fånig som sitter och beundrar dem på fingret när det glittrar i solen :-)

2010-07-22 @ 17:35:06
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0