LifeofBjork 1 år...




Grattis till min lilla blogg som idag fyller ett år! Dagen kommer dock inte ägnas till att fira bloggen utan lilla M som ska döpas idag. Har precis tagit den obligatoriska promenaden med Falcon denna morgon och ska strax ta och göra mej i ordning då vi måste åka på en timme ungefär...

Jag är i alla fall glad att jag började blogga. För mej handlar det inte om att ha mest besökare utan ser bloggen mer som en avkopplande och rolig grej som jag förhoppningsvis kommer kunna titta tillbaka på senare i livet =) Den dag bloggen inte ger mej något är tanken att jag ska trycka ut mina inlägg av värde och binda in dom till en liten bok....


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också tänkt göra så med bloggen, skriva ut vettiga inlägg och spara dem :)

2010-07-25 @ 13:06:23
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0