lugn helg...


Älskade hav! Hoppas verkligen att vi får tag i en strandtomt när vi
väl står i skedet att införskaffa hus. När man väl får sej en lägenhet
har drömmarna för annat boende redan börjat =)



Då var det redan söndag vilket betyder ny arbetsvecka imorgon. Hade gärna varit lite mer ledig men det råder ingen nöd på mej, fick ju tom en extradag =) Har hursomhelst hur mycket som helst att göra på jobbet fram tills jag slutar.

Har inte så mycket att säga om den gångna helgen förutom att vi bara har varit...Vi var förvisso på stan under lördagen och på en tripp till bekanta men mina dagar präglas av väldigt mycket tankar kring flytten och packning just nu men så är det väl för alla. Idag var jag supereffektiv så nu hoppas jag att vi har nog för att fylla ett släp till max annars kan jag packa mer. Det verkar aldrig ta slut trots att jag fick ihop fyra svarta sopsäckar med skrot och kläder idag. Förstår inte varför man sparar på en massa skit och speciellt kläder som man aldrig mer kommer att använda...

Nu väntar finalmatchen mellan Holland och Spanien. Vet inte riktigt vem jag håller på, Europa vinner ju ändå =)  


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0