på vår gata i stan...


Området vi kommer bor i är väldigt idylliskt och små hyreshus är
blandade med vanliga villor...



Det blev verkligen en lång dag igår. Redan klockan sju stod jag redo för gårdagens flytt. Hela veckan har jag haft en liten klump i magen att jag inte skulle tycka om lägenheten och tyvärr besannades den farhågan. Som tur är kan pengar lösa allt men det hade varit skönt att inte måsta tapetsera om hela lägenheten för att jag ska kunna trivas i den. Om man bortser från färgen på tapeterna är lägenheten väldigt bra och Falcon trivdes som fisken i vattnet på vår nya balkong =) Hursomhelst är det alltså jag som på måndag morgon ringer till hyresvärden och hoppas få mitt "problem" åtgärdat innan vi flyttar fler saker till lägenheten. Men nu är det första lasset med saker flyttat i alla fall så hoppas kunna klara oss med bara två lass till men jag tror inte att det är omöjligt i alla fall =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0