planlösningen...


Har spenderat senaste halvtimmen till att göra en liten planritning
av lägenheten för er som är nyfikna...När de nya tapeterna kommer
upp lovar jag att bjuda in er =)


Som ni kanske anade var jag smått missnöjd med tapeterna i lägenheten men i övrigt känns den charmig och väldigt jag och R. Eftersom jag inte bjuder på några bilder innifrån än tänkte jag att ni kanske vill få en glimt av planlösningen. Även om vår nuvarande lägenhet är en trea känns det som att rummen i den nya lägenheten är mer tilltagna så vi ska nog få plats =) Framförallt har vi en balkong där solen skiner från tolvsnåret fram till sena kvällen *lovely*


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0