rainy day...



Idag har det regnat sedan jag steg upp så idag har det inte blivit mycket gjort. Har dessutom precis avslutat en tupplur på cirka två timmar *oops* men jag får skylla på den dumma huvudvärken som verkligen inte vill försvinna...

Tanken var att vi skulle iväg och köpa fler flyttkartonger men det får vi lösa någon annan dag. Det är som sagt inte mycket kvar att packa nu eftersom att det mest är möbler som ska flyttas till helgen. Kanske vore på tiden att traska ner till mina kollegor på folkbokföringen och ändra adresser i veckan =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag försökte sova. Men det gick väl inte så jättebra, fick en liten tupplur iaf.. Men det gick ändå förvånansvärt bra under natten :)

2010-07-25 @ 18:04:51
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0