semesterdagar...

 
Bilder från vår tripp till Kukkolaforsen för någon helg sedan. Önskar mej det väder vi
hade då i helgen så jag kan njuta...


Hemkommen för bara en timme sedan och jag har inte hunnit med mer än att pusta ut i soffan. Nu är jag ledig i tre hela dagar *skönt*. Skulle nästan kunna tänka mej att börja jobba 10-timmars arbetsdagar och flexa ut varje fredag nu under sommaren så man hinner njuta då jag inte vet om jag kommer att ta ut någon semester. Satt och räknade lite igår och jag tror att jag har drygt 20 dagar att ta ut men det motsvarar även nästan en månads extra lön...men det återstår att se =)

För stunden är jag i alla fall ledig så det är väl dags att njuta av den då! Solen, here I come! =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0