det ordnade sej...


Känns som att jag svävar på moln just nu! Allt löser
sej som min kära R brukar säga =)



De senaste månaderna har jag skrivit jobbansökningar hit och jobbansökningar dit, LESS är bara förnamnet av vad man blir. Den jobbintervju jag skrev att jag skulle på för någon vecka sedan resulterade tyvärr inte i något jobb just nu men ger mej däremot goda möjligheter till ett annat jobb på samma myndighet enligt deras Personalchef eftersom att dom söker någon med precis min erfarenhet. Även om det kändes superskönt att jag gett dom ett bra första intryck och dom var nöjd med mej så skulle ju inte det lösa min arbetssituation som uppstått i och med vår flytt till Umeå...

Sedan dess har jag haft lite av en klump i magen som inte har velat försvinna men nu är den äntligen borta. Imorse när jag kom till jobbet och öppnar min mail ser jag ett mail från kontorschefen i Umeå och gissa om jag blev lycklig. Jag kommer med andra ord att ha jobb till minst den sista december, LOVELY är bara förnamnet =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Grattis Ulrika!

Vad kul!



sv: jag tyckte det var lite pinigt att hala upp kameran i början, men nu bryr jag mig inte om folk tittar ;-)



KRAM & ha det gott i värmen!

2010-07-12 @ 17:47:55
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0