vår, sommar, höst och vinter...



 
Alla årstider har verkligen sin tjusning, kommer att bli svårt att bestämma sej när vi
väl bestämmer oss för att gifta oss...



Här packas det för fullt och jag kan meddela att jag snart är färdig så jag tyckte att jag förtjänade en liten paus för att få drömma mej bort lite =) Har inte allt för stor blogginspiration just nu då det är så himl mycket annat att tänka på så jag hoppas att ni har överseende med den tråkiga vardag som jag just nu lever i =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Stine

vilka fina inspirationsbilder du hittat, hösten var min favorit! Kul att ni ska gifta er :)

2010-07-29 @ 12:46:40
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilka härliga bilder! Varje årstid har verkligen sin charm och oavsett vad man väljer blir ju den tiden lite extra speciell!



Kram

2010-08-04 @ 16:51:17
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0