suprise...


Bjuder på en egobild på väg till studentfirandet för någon
helg sedan. Hoppas att solen visar sej under eftermiddagen
eller under morgondagen så att jag kan förstärka mina
freckles lite=)



Det blev en riktigt tung vecka i veckan vilket resulterade att jag däckade riktigt tidigt igår. Å andra sidan känner jag mej hur pigg och utvilad som helst idag =) Får väl se vad vi hittar på idag, skulle vara trevligt med en roadtrip en dag som denna, men först måste herrn i huset vakna. R som dessutom övverraskade mej med att komma hem en dag tidigare denna vecka och jag hade dessutom ingen aninig om det *mysigt*. Snacka om att bli helt överlycklig =)

Idag lyser solen tyvärr med sin frånvaro, men huvudsaken att det inte regnar som det gjorde i torsdags, då det fullkomligt vräkte ner. Men nu är det dags för den obligatoriska morgonpromenaden. På återseende!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0