trötter...


Min superfrukost som jag äter varje dag innan
jag cyklar iväg till jobbet innehåller blåbär, mjölk
och all bran...                                
Bild: Google


Då var det måndag igen och har strax avverkat halva dagen. Har väldigt lite att göra på jobbet för tillfället så jag hinner kika in här en liten sväng tänkte jag...

Det går bara tyngre och tyngre att stiga upp på morgnarna numer och jag kan inte förstå varför. Denna dag hjälpte inte ens min superfrukost att få mej pigg men det finns inget att göra åt saken, det är bara att härda ut. I veckan kommer i alla fall chefen tillbaka så då får jag veta om jag får semester eller inte. Känns som att jag behöver några veckor för att orka med ända fram till nästa ledighet =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0