blixtar och dunder...


                                                                        Bild: Google


Det halvkassa vädret fortsätter här uppe även om det är varmt ute. Idag blixtrade det så mycket att strömmen gick på jobbet. Som tur var försvann den inte i alltför många minuter. Det börjar närma sej semester nu (bara 8 morgnar att stiga upp nu) så det är jobb jobb och mera jobb som gäller. Vill helst inte kånka med mej massa material heller till min nya arbetsplats så jag tror minsann att det blir lite övertid för att få undan så mycket som det bara går =)

Jag älskar när jag har det här drivet och energin som jag har just nu. Även om jag är supertrött på morgnarna orkar jag vara igång hela dagen och hela kvällen, love it! =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0