hattmakaren...


                                                                                                         Bild: Google
                   

Ännu en vecka är här och nu har drygt halva 2010 passerat. Idag börjar R sin semester men själv är det bara att ta sej till jobbet för ännu en arbetsvecka. Är lite avundsjuk måste jag säga men that´s life sometimes. Det blev förresten ingen fisketur igårkväll då det till slut började regna men det var verkligen välbehövligt för nu kan man andas och göra saker igen. Hursomhelst kan vi lika gärna åka någon kväll i veckan. Som kvällssysselsättning hyrde vi i alla fall "Alice i Underlandet", så nu är den avbockad från listan och jag längtar tills alla andra disneyfilmer görs om även om denna inte varit någon favorit, då jag alltid var lite rädd för Chesirekatten som liten även om den inte alls är så läskig i denna film =)

R och jag hamnade dessutom i en intressant diskussion om Jonny Depp som nuförtiden inte verkar alltför intresserad av att visa sej utan ett ton med smink eller har jag bara missat något? Har det inte varit Pirates of the Caribbean, har det varit Kalle och Chokladfabriken eller Sweeny Todd och nu Hattmakaren?? Men all credit till Jonny Depp för hans alltid lika strålande insatser! =)

Har i alla fall höga förväntningar av veckan som komma skall och väntar bara på att några sista pusselbitar ska falla på plats innan allt är perfekt, när det väl händer lovar jag att berätta allt om det =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0