klädval torsdag?

 
Förra veckan klickade jag hem ett paket från HM, tyvärr blir jag mer och mer besviken
på både material och modell när jag väl provar kläderna. Så det blev endast denna söta
klänning från L.O.G.G, ett par kökshandukar för riktigt billiga 29,90 kr/styck och en tröja
till R, resten fick åka tillbaka...


Härliga onsdag som tyvärr började med tunga moln, det var dock inte bara därför jag valde att stå över cykeln denna dag, men imorgon är jag påt igen =) Har haft en tung dag på jobbet men det blev lite lättare mot slutet då det nya datasystemet äntligen kopplade i min lilla hjärna =) R övverraskade mej än en gång med att komma och hämta mej från jobbet, så vi passade på att fylla på kylen när vi lika hade bilen och hämta ut mitt lilla HM-paket som jag klickade hem förra veckan, fick dessutom Pepsi som jag på senaste tiden blivit väldigt frälst i, trots att jag aldrig tyckt att läsk har varit speciellt gott...

Nu står VMs mest spännande match på teven men jag vet inte vad jag ska säga mer än att Tyskland ha gjort sej välförtjänt av titeln, men det återstår att se vad resultatet av kvällens match blir =) Kanske passar på att ta en promenad med Falcon så är väl resultatet mer eller mindre färdigt när jag kommer tillbaka...


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fin klänningen var! Ja visst är det synd att material kan vara lite sämre emellanåt, men man får ju lite vad man betalar för :-)



Kram!

2010-07-08 @ 16:03:13
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0