vinn IPhone 3GS med Telia Refil...

Telia lottar nu ut 3 st IPhone 3GS med Telia Refil. För att vara med och tävla om en av dessa telefoner måste du svara rätt på en fråga. För att delta i tävlingen måste du ha Facebook, Twitter eller en blogg. Tävlingen pågår fram till den 18 juli till midnatt.

Mer information om tävlingen och finner ni HÄR! Lycka till! =)


Svar: 5 000 sms

Motivering:

Vet inte riktigt vart jag ska börja men det är nu cirka fem år sedan jag köpte min nuvarande telefon som är en SonyEricsson W810i. Något år senare tappar jag telefonen i backen och antennen slutar fungerar på självaste julafton, typiskt! Då rycker min sambo in eftersom jag är alldeles för snål för att köpa ny mobil. Hursomhelst monterar han ihop min mobil som har en trasig antenn med min systers telefon som slutat fungera då hennes dotter sicklat sönder kontakten för att kunna ladda telefonen tillsammans med sambons lillebrors telefon som hade trasig kamera. Med denna telefon har jag nu levt i säkert två år och den lever än men jag kan meddela att den är inne på sin sista vers så det skulle ju vara ett ypperligt tillfälle för mej att vinna en ny telefon kan jag tycka =) Behöver jag säga mer? Tycker att min motivering varför jag ska vinna telefonen är klockren om jag får säga det själv! =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Bellaw

Vi blir pålängebor;-)håller på att packa för fullt.. Usch vad tråkigt!!

2010-07-13 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0