1 juni...

 
Jag älskar mitt senaste inköp av örhängen som kommer få hänga med oavsett
om jag jobbar eller ska slå klackarna i taket...örhängen kan verkligen liva ut trista
vardagsoutfits =)



Trippen till Umeå under förra veckan resulterade i lite lagom shopping. Bland annat fick ett par örhängen följa med hem från Indiska. Det är lustigt att man dras till samma butiker som finns på hemmaplan när man besöker en annan stad än sin egen. Även en klänning, skor och någon tröja inhandlades.

Veckans andra dag och sommarens första dag är nu avklarad och jag sitter mätt och belåten efter ännu en fantastiskt middag. Mer husmanskost till folket säger jag! Har inte riktigt producerat som jag hade hoppats idag men det är mer än nog ändå =) Sen jag klev in genom dörren här hemma har jag gått an för att kunna luta mej tillbaka utan dåligt samvete senare. Ska strax ta fingrarna ur och äntligen slutföra vår tv-bänk som har stått i gästrummet alltför länge nu. Ska ju dessutom ha gäst i helgen så då måste jag hursomhelst hinna städa ur där inne. Ska bli riktigt kul med en tjejkväll och SATC II. Som jag längtar =) Du sviker mej väl inte mamma J? =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0