cassandra rhodin...


Hoppas på att två alternativt tre tavlor av Cassandra Rhodin ska pryda
väggarna i vår nya lägenhet men dom är ack så dyra...     Bild: Google



Puh, äntligen har jag jobbat in min spontana flexdag förra veckan. Det har varit tre jobbiga dagar måste jag säga men jag har fått bort många utredningar och ändå hunnit med handledning till sommarbarnen som dom så fint kallas =) På hemmafronten står det däremot still och jag har behövat all sömn jag har kunnat få, men nu kan jag äntligen koppla av lite och fokusera på lite packning...

Denna kväll går alla mina tankar till vårt nya boende i Umeå och det glada beskedet jag fick från fastighetsskötaren idag =) Nu är det bara resten som ska klaffa...får besök av en aspirant till lägenheten imorgon så jag hoppas på det bästa. Klaffar det återstår bara en sista detalj så skulle jag vara överlycklig =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag googlade brudklänningar, det kom upp massavis med sidor med miljoner vackra klänningar!

Man vet ju inte riktigt vilka sidor som är bra och seriösa. Blir nog snart ett besök i någon brudklänningsbutik så jag kan prova mig fram. Vårat bröllop är planerat till nästa sommar så tid finns det. När är erat planerat? //Kitty

2010-06-30 @ 23:05:27
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0