längtan efter sol...


Hittade inte riktigt det möbelset jag sett i vitt trä men det
påminner om det nedre, men just nu lutar det på härliga
stora mysiga stolar med vita dynor :)


Under vår tid i vår nuvarande lägenhet har det enda som stört mej varit att vår uteplats bara har sol fram till cirka elva på dagen. Därför hoppas jag att vår nya lägenhet har en stor balkong där ett fint set trädgårdsmöbler ryms och som har sol från mitt på dagen till sena kvällen så att vi kan avnjuta många god middagar och drinkar där ute.

Idag är det onsdag och redan halva veckan är avklarad. Tiden bara rusar fram och nu är det bara 12 veckor kvar tills sommaren är över som en kollega så positivt yttrade under gårdagen. Solen lyser med sin frånvaro mest hela tiden och temperaturen orkar sej inte riktigt lika högt upp som för någon vecka sedan så vi får väl se om vi får någon sommar innan den är över. För mej kvittar det förvisso men på jag hoppas på strålande väder till helgen då vi dels ska på studentfest men också tillbringa tid utomhus. Allt är färdigt för studentfesten förutom min klädsel så vi får väl se om jag kan leta fram något fint i min garderob dagen till ära.

Nu är det i alla fall dags att bege sej till jobbet med alla härligt "positiva" männsikor som finns i min omgivning dagarna i ända ;)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0