min nya arbetsplats?


På väg mot anställningsintervjun i lokaler som är ombygda
efter att ha varit ett gammalt regemente...



God morgon allihopa! Idag beslutade jag mej för att stanna hemma från jobbet, jag flexar hela dagen och det känns så härligt med lite extraledighet, även om jag fått slita någon timme extra på jobbet då och då...

Hursomhelst började gårdagen redan klockan fyra på morgonen och slutade först vid klockan ett inatt. Hann jobba x antal timmar för att sedan bege mej ner till Umeå på anställningsintervju. Så jag kan meddela att jag var helt slut i morse när jag vaknade och kände att jag kan lika gärna vara hemma då mitt huvud ändå inte kommer fungera idag...

Det var med både spänning och entusiasm jag satte mej på bussen ner mot Umeå igår. Väl framme traskade jag direkt till Umeå företagspark i hopp om att få sätta igång med intervjun tidigare så jag skulle hinna hem med en tidigare buss. Intervjun varade i cirka en och en halv timme, men jag känner mej nöjd med min prestation och hoppas på det bästa. Två tjänster är ute och vi var fem som fick komma på intervju. Redan nästa vecka kommer dom höra av sej, så det kommer bli en nervös väntan även om jag känner på mej lite hur utgången kommer att se ut...

Nu ska i alla fall jag och Falcon slappa, är så himla trött. Vi har redan varit ute på promenad men jag känner mej så himla sliten. Senare kommer R hem och då ska här smidas planer =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0