sommarkväll...


Kvällen är så stilla att myggen har hittat fram så ikväll har vi balkongdörren
stängd så att vi kan sova till natten. Vet jag att det finns en mygga inne i 
lägenheten kan jag inte sova förrän jag vet att den är död..


Nu har jag och Falcon gjort bort kvällspromenaden och man kan inte säga annat än att sommaren är här =)
Medan jag och Falcon myser här hemma sitter R på bussen hem. Klockan halv ett ska han tydligen vara på busstationen och då ska vi hämta honom mer än gladeligen. Fram tills dess blir det att hänga framför tv och passa på att göra en hårinpackning så är jag redo för helgen =) 


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: linn

svar: tack, vad gullig du är :) tänker på du Xtravaganza??? Det är bra :) Jag kan rekommendera dig det! MEN....kolla upp priser, för det HAR verkligen sitt pris :(

2010-06-24 @ 23:30:36
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0