sommarfrukost...





Sista frukosten för denna vecka har precis landat i magen. Denna morgon dukade jag fram en riktig sommarfrukost, det var bara en balkong med sol som saknades. Nu är vi redo för en ny dag även om det blir mest hemmahäng då R åker till sitt nya arbete imorgon bitti. Som det ser ut just nu blir jag själv från och med i morgon bitti tills på fredag eftermiddag, inte ens Falcon är hemma med mej...så det kommer kännas oerhört ensamt men det ger mej mer tid att fokusera på mej själv.

I morse bestämde vi oss för att inte ta den nyproducerade lägenheten som jag visade tidigare även om jag gärna hade velat ha den. Det var alltför många kostnader utöver hyran så det kändes inte helt okej med tanke på att avgiften är hög nog utan dessa samt att jag inte har ett fast arbete än. Drömmarna och letandet fortsätter med andra ord...hade dock varit skönt att veta vart man ska bo om dryga månaden =)

Nu blir det att spendera kvalitetstid tillsammans med min blivande...

Puss på er!


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0