tre kärlekar?

 
Mina två favoritklänningar består av skira spetsar...skulle inte ett sommar-
bröllop passa alldeles utmärkt?


För att uppväga det tunga inlägget innan kommer här ett litet inlägg om framtiden =) R åkte ju som sagt ner till Umeå för att påbörja den andra delen i vårt liv. Enligt diskussioner på jobbet sägs det att ens liv ska ha tre kärlekar, en ungdomskärlek, en kärlek som man skaffar barn med och en kärlek som är till för ålderns höst. Måste jag säga att jag protesterade? =) Vi har precis avklarat den första kärleken och slussas nu in till vår andra kärlek. Kan knappt vänta tills jag och R är gamla och grå men först giftemål =)

Kvällen har bestått i att skicka in ansökningar till alla jobb jag kan tänka mej i Umetrakten. Min inspiration fullkomligt flödar så då är det bäst att inte vara på latsidan =) Bara koppla bort all negativitet och köra mot det man tror på. Ett stänk av skira spetsar tillsammans och ett knippe jordgubbar var precis vad jag behövde =)
Bara min älskade som saknas vid min sida, men nu är det bara tre nätter kvar =)


/Ulrika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0