I´ve got a feeling...




Nu är äntligen den sista möbeln målad och det blev
ju rätt bra om jag får säga det själv...jag älskar ljuset
som flödar genom lägenheten nu för tiden =)


Den energi som jag hade i mitten av april har äntligen kommit tillbaka. Känns fantastiskt att orka göra något när man kommer hem om dagarna. Veckan går som bara den när man kan fylla den med innehåll. Jag känner mej verkligen glad och lycklig just nu =) Har en sån där måbra känsla när jag stiger upp på morgonen och som håller i sej hela dagen. Måste vara solen som ger en så härligt med energi, bara trist att man knappt hinner njuta av den när man sitter inne på ett kontor dagarna i ända. Den här årstiden önskar man nästan att man hade jobb som parkarbetare eller varför inte dagisfröken för att kunna vara ute mycket =)

Nu ska jag umgås med min fantastiska sambo innan det vankas Greys! =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0