krispigt vinterbröllop?


Vi hade upp en datumdiskussion igen, och hur fantastiskt vore det
inte med ett vinterbröllop, men det är ju så mörkt och kallt...
Hursomhelst väntar vi på offerter för att se så om vi kan förverkliga
drömmen utan att måsta leva på vatten och bröd för resten av våra
liv =)


Usch så fort helgen har gått. Känns knappt som att jag sett min älskade och nu är han redan på väg till Umeå igen. Lördagen spenderades mest i soffan då vädret verkligen var riktigt ruttet men det var bättre att det var här än på det kungliga bröllopet =) Vi hann i och för sej spendera några timmar med "nyvunna" vänner och ett och annat glas med alkoholhaltiga drycker =) Verkar som att en och annan dryck böjar kommer överens med mej =)

Idag har vi hunnit med en tur till en av skjutbanorna här i Luleå men myggen var verkligen inte nådiga. Jag och Falcon höll oss för oss själva så fick pojkarna leka för sej =) Väl hemma har det blivit endel flyttpackning. R var och köpte oss 20 flyttkartonger så jag hoppas att allt verkligen rymms nu. Vet inte vart alla saker kommer ifrån riktigt  och jag känner att jag har lite svårt att kasta just nu =)

Imorgon ska R kika på en av lägenheterna som vi är intresserade av. Är den bra och har västerläge så blir det den, den är dessutom 700 kr billigare än den andra = 700 kr extra till bröllopskassan =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0