midsommarveckan...


Riktigt såhär fint var det inte när jag la upp min sill och färskpotatis på
tallriken denna måndag...



Det blev en kort dag idag denna första dag på midsommarveckan då Falcon är hemma med mej. Har verkligen varit effektiv idag och fått undan riktigt mycket material. Kanske skulle fortsätta med sex timmars dagar? =)

R ringde mej precis och har varit och titta på den ena lägenheten som vi har varit intresserad av. Det enda som lät dåligt var den inte alltför stora balkongen, men vi har ju sju timmar på oss att bestämma oss innan den andra lägenheten slussas vidare =) Man skulle kunna säga att vi lever på marginalen =)

Snart fortsätter flyttpackandet men först måste jag låta min middag med färskpotatis, ägg och sill lägga sej lite. Senare väntar en härlig promenad med min finvovve. Tror dessutom att jag ska försöka tjata till mej lite promenadsällskap också, återstår att se om L nappar =)


/Ulrika 

Kommentarer
Postat av: Bellaw

Jo skönt att bli av med den lite tidigare, bär flytten av till umeå?=)Kul med bröllop, satt datum?=)

2010-06-22 @ 10:11:03
URL: http://bellaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0