söndag...


Det senaste numret av sköna hem som kom hem med mej 
var på pricken hur jag vill ha det hemma hos mej och R, en
blandning mellan gammalt och nytt...


Nu har precis R och Falcon åkt iväg mot Umeå för en sista vecka där nere innan Rs första semester någonsin. Gud vad jag längtar tills man själv också bara kan koppla av och njuta och dessutom ha betalt för det =)

Hur som helst kommer det bli väldigt ensamt i denna stooora lägenhet i veckan, men jag har ju några timmar att jobba in och har tänkt mej till jobbet tidigt imorgon så nu kan jag fokusera på jobbet och inte behöva tänka på om Falcon har det bra eller inte. Det har i alla fall varit en väldigt välbehövlig långledighet så nu är det bara ge järnet den sista tiden som jag har kvar på verket...

I onsdags tackade vi i alla fall ja till en av de lägenheter som vi blivit erbjudna. Lägenheten ligger nära stan, i ett bra område som är nyrenoverad och med en balkong med söder-västerläge om än liten där vi förhoppningsvis kommer trivas den tid vi ska bo där. Men man brukar ju säga att det blir vad man gör det till =) Väntar just nu på planritningen (då R har alltför kort minne och inte kom ihåg hur den såg ut =P ) och besked om det finns möjlighet till att vi kan få byta tapeter i något av rummen då jag är helt insnöad på vitt, vilket också är det enda som skulle kunna göra att jag misstrivs. Vilka I-landsproblem man har *haha*

Blir i alla fall en riktigt tidig kväll här men både sköna hem, allt i hemmet och någon annan inredningstidning får följa med mej som kvällslektyr...R skulle nog helst vilja kasta alla inredningstidningar för att slippa alla mina ideer =D


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Mia

I vilket område ligger lägenheten? :)

2010-06-29 @ 10:33:46
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Mia

Okej, härligt att det är nära stan :)



Ja det mesta är packat nu. Imorgon ska vi montera isär skrivbord, hyllan och sådär. Så imorgon börjar vi sova i Bjumis mest troligt. Ja det känns spännande, jag längtar galet mycket. :) Tycker det är lika kul att flytta varje gång.

2010-06-29 @ 20:20:42
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Åh grattis till ny lägenhet, SKOJ!



ha en bra dag,

kramis!

2010-06-30 @ 15:42:51
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0