spanar efter nytt...


Alla möbelhus har numera en oändlig mängd med köksmöbler som ger
mej huvudbry, vilka I-landsproblem va?


Har sedan jag slog mej ner i soffan denna kväll spanat runt på nätet efter allt mellan himmel och jord. Beroende på vilken typ av lägenhet vi får när det bär iväg mot Umeå kommer en viss uppgradering ske i köket, men jag vet inte riktigt vad det blir förutom att det kommer att vara vitt liksom resten av vårt möblemang. Vi kanske till och med kan kombinera alternativen med varandra men vi får se vad som passar, såsom min ålder har även min stil föändrats. Det började dock fktiskt med vita möbler i hela lägenheten då jag flyttade hemifrån för att sedan övergår till någon mystisk körsbärston i både soffor och möblemang dä jag och R slog våra bon samman. De senaste åren har det varit en mängd ek och björk men nu är jag helt inne på vitt igen...så allt kan ändras när som helst =)

Har haft en riktigt härlig kväll här hemma och har till och med hunnit avnjuta ett glas vitt efter maten, det är vad jag kallar för vardagslyx =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0