skatteåterbäring...

Nu närmar det sej tills R åker iväg mot Umeå för att påbörja vårt liv där, som tur är blir han inte borta fram tills semestern börjar utan kommer givetvis komma hem under helgen. Jag har bestämt mej för att denna period ska vara startskottet för att jag ska börja ta hand om mej själv bättre. Därför ska jag köpa en cykel till helgen eller redan nu i veckan men jag tänkte vänta på att skatteåterbäringen är insatt på kontot och eftersom att den sattes in idag så finns det ingen återvändo längre =)

Jag blev lovad en cykel när jag tog ut min examen från universitetet men än så länge har jag inte sett skymten av någon så då är det lika att ta saken i egna händer (även om det hade kännts bra ifall den bara stått där utanför dörren och väntat på mej).  Jag har surfat runt och tittat på cyklar men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Biltema har ju onekligen billiga cyklar men frågan är hur bra dom håller...




Cykel från Biltema för 2 999 kr...



...eller den billigaste varianten av Sjösala från 3 495 kr?


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0