bullbak...

Det blev inget bullbak igår på grund av vissa omständigheter, idag blev det däremot fantastiska bullar ur Leilas "a piece of cake"...





Måste säga att hennes vetedeg är helt fantastisk. Vanligtvis gör jag bara vanliga bullar men idag blev det kardemummabullar på Leilas vis.

R:s bedömning blev att dom smakar som att dom är köpta på konditori och betygsatte dom med en nia. Nians motivering blev att jag inte får något att sträva mot nästa gång jag bakar om han gett mej högsta betyg denna gång =)

Har precis provsmakat jag med och måste säga att dom var fantastiskt goda =) Nu ska jag se färdigt Desperate Housewives eftersom att jag missade säsongspremiären tidigare i veckan, sen väntar gräddandet av en hemmagjord pizza till middag, och reprisen av Cougar Town =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Hanna

Guuuud vad dem ser mumsiga ut:)))

2010-03-18 @ 18:26:22
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0