filmtajm...

I torsdags efter besöket hos sjukgymnasten besökte jag Ica för att hyra lite filmer. Vissa perioder betar vi av väldigt mycket film i detta hushåll, medan vi under andra perioder är helt efter =)

I torsdags var det premiär för bland annat 2012 i filmtoppenautomaterna så det blev den,



The Ugly Truth
och



Trubbel i Paradiset




Av dessa filmer var The Ugly Truth roligast men jag hade väl förväntat mej mer, detsamma gäller för Trubbel i Paradiset. Man har nog oftast lite för höga förväntningar ibland när det gäller filmer. Filmen 2012 ställde flera tankeställare när det kommer till alla människors lika värde...men jag är samtidigt inte förvånad av hur ett eventuellt urval av vilka som ska föra människoarvet vidare skulle gå till...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Trubbel i paradiset ska jag kolla om den finns inne nu :-) VILL SE! Ugly truth ääälskade jag! 2012 vågar jag inte se haha...



Längden på jackan beror ju på hur lång man själv är! Jag är 1,77 så då blir den ju kortare än på en som är 10 cm kortare ;-).



KRAM

2010-03-20 @ 15:59:25
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0